FAQ
Zamówienie można złożyć tylko poprzez stronę internetową. Do każdego zamówienia przypisany jest numer i można śledzić jego dokładny przebieg.
Jeżeli jeszcze nie otrzymałaś powiadomienia o nadanej przesyłce to możesz zmienić adres. Wystarczy, że napiszesz do nas na info.lovesaints@gmail.com o chęci zmiany adresu i podasz nam numer swojego zamówienia oraz nowy adres
Tak, jest możliwa wysyłka za granicę, wystarczy zaznaczyć tą opcję przy potwierdzeniu zamówienia. Wysyłki za granicę realizowane są przy płatnościach z góry. Wysyłki do krajów Unii Europejskiej wysyłamy za pomocą DHL.
Czas realizacji zamówienia bez wysyłki wynosi od 5-12dni roboczych (wysyłka to ok 1-2dni) Niektóre produkty z zakładki SALE są dostępne od ręki i wysyłamy je do dwóch dni roboczych. Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce, proszę skontaktować się z biurem poprzez adres info.lovesaints@gmail.com czy jest taka wysyłka możliwa.
Jest opcja odbioru osobistego. Gdy zamówienie będzie gotowe, poinformujemy o tym mailowo. Zamówienie będzie można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00.Opłatę za zamówienie można uiścić jedynie gotówką. Ponieważ zrezygnowaliśmy z showroomu, nie ma możliwości przymiarki na miejscu. Zamówienie będzie do odbioru przez 7 dni roboczych. Po tym czasie zostaje anulowane.
Przy każdym produkcie można zapoznać się z naszą indywidualną tabelą rozmiarów, którą posługujemy się przy szyciu każdego nowego modelu. Oprócz tego w opisie produktu możesz zobaczyć jakie wymiary ma konkretny produkt.
Korzystamy tylko z usług serwisu DHL. Jest możliwość wyboru przesyłki za przedpłatą lub za pobraniem (Pamiętaj! Jeżeli raz nie odbierzesz przesyłki za pobraniem, wyświetlisz się w naszej bazie danych na czerwono i nie będziesz mogła skorzystać z wysyłki za pobraniem klejny raz). Przesyłka wynosi 16zł-18zł za przedpłatą i 24zł za pobraniem.
Przelew zwrotu otrzymasz w ciągu 14dni od potwierdzenia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Informację tą otrzymasz od nas mailowo.
Możesz napisać do nas wiadomość na lovesaints.info@gmail.com postaramy się zrobić co w naszej mocy aby zamówienie udało się jeszcze zmienić jednak nie zawsze jest to możliwe.
Kod rabatowy wpisuje się po złożeniu zamówienia. W prawym rogu gdzie wyświetla się podsumowanie zamówienia pod wysyłką jest opcja kliknięcia „masz kod promocyjny?”. Po kliknięciu otwiera się okienko, w które można wpisać kod rabatowy po czym należy kliknąć „dodaj”.